― Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
― Munkaszerződések, tájékoztatók, munkaköri leírások, dokumentumok készítése és változások követése
― Munkaerő-kölcsönző cégekkel való együttműködés, kölcsönzött munkaerő munkaügyi adminisztrációja
― Kapcsolattartás a munkavállalókkal, egyéb partner szervezetekkel
― Auditok, hatósági ellenőrzések során a munkaügyi megfelelőség biztosítása
― A hatályos jogszabályi környezet (adó-, munka törvénykönyve) figyelemmel kísérése, a változások alkalmazása
― Napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok, statisztikák, nyilvántartások készítése
― Bérszámfejtő kolléga helyettesítése esetén:
― Munkabérek elszámolása, bérszámfejtési feladatok ellátása
― Letiltások jogszabály szerinti levonása, kezelése
― Havi járulék- és adóbevallások elkészítése és egyeztetés hivatalokkal
― Legalább középfokú szakirányú végzettség (bér-ügyintézői)
― Legalább 3-5 év munkaügyi ügyintéző és bérszámfejtő munkakörben szerzett tapasztalat
― Munkajogi- és adótörvények naprakész ismerete
― Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, (MS Office) magas szintű Excel-ismeret
― Gyakorlatias, precíz, rugalmas és önálló munkavégzés
― A munkavállalókkal való jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
― Piramis bérprogram ismerete
― Megbízható stabil vállalati háttér
― Hosszú távú munkalehetőség
― Folyamatos szakmai fejlődés, továbbképzés lehetősége
― Alapbér + cafeteria + éves bónusz
― Rendszeres dolgozói csomagok/plusz juttatások
Nem találtad meg a hozzád illő álláslehetőséget?